Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Thursday, April 21, 2011

TESTIMONIAL: Set Berpantang apa Yang bagus untuk FAST RECOVERY & Boost Up Susu Ibu??

Salam ibu-ibu, 


Hari ini, FB dibanjiri dengan ibu-ibu yang inginkan TIPS ISTIMEWA. Ahakz~ Hanya khas untuk ibu-ibu yang Iffa dan rakan2 GBS cintai sahaja yaa.. Baiklah, ini Iffa nk share, mesti ramai yang mencari set berpantangkan. Ada yang takut nak ambil jamu kerana risau baby akan dapat jaundice atau memudaratkan baby. Ada yang risau, susu pula akan berkurang kerana ada pendapat yang mengatakan pengambilan jamu yang mengandungi Kacip Fatimah boleh mengurangkan susu.Wallahualam..


Jadi apakah alternatif yang ibu-ibu ada dalam memilih Set berpantang / Confinement Set? Jom, Iffa berikan alternatif yang terbaik buat ibu-ibu...  Ia tidak lain dan tidak bukan Confinement Set from Shaklee. Apa yang terkandung dalam Confinement Set Shaklee ini?


{SHAKLEE CONFINEMENT SET - FREE 60 TABS ALFALFA}
Vita-Lea : 40 tabs
Vita-C : 40 tabs
B-Complex : 40 tabs
Zinc Complex : 40 tabs
Alfalfa : FREE 60 Tabs
||PRICE : RM 100||


Apa pula kata ibu yang telah mengambil Confinement Set Shaklee ini? Ini feedback yang terbaru Iffa terima dari Kak Intan Adib:



  • Intan Mohd Adib
    Salam...sy pernah try Confinement Set Shaklee..adds on Alfafa..skrg dh hbs pantang, x sempat top up ag...Perbezaannya ialah, masa sy pantang dalam 20 hari, saya boleh kumpul 300oz ++..itupun, slalu skip pumping session...kdg2 1 hari 1 kali je, kdg2 2 kali, kdg2 3 kali...plg byk pun, 4 kali 1 hari...Mmg menakjubkan...Yg plg best, slalu sgt LDR bile bby bf sblh...lbh2 lg tgh mlm hingga ke pg...Ingt nk smbg blk pas ni, boleh cdgkan ape yg sesuai utk saya utk tmbhkan susu smbil kuruskan bdn ye..


  • Untuk Kak Intan, Set yang terbaik untuk akak sambung ialah Tripple M Set. Memandangkan ia sedang Hot diperkatakan dan ramai yang berjaya dengan set ini bersama TIPS EXCLUSIVE dari GBS Shaklee. Jadi bagi yang sedang menyusukan cahaya mata kesayangan, jangan lupa dapatkan Set Tripple M..Promosi sah sehingga 30 April...


    Bagi ibu-ibu yang sedang mencari Set Berpantang, jangan berlengah lagi.. Hanya RM 100! Email Iffa di faheem.wardrobe@gmail.com atau SMS Iffa di 013-5810170.


    Sharing is Caring!
    Iffa @fw-shaklee2u


    Anda bagaimana? Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakan trial pack untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM70 dan free delivery. Boleh buat pesanan melalui:
    Faheem
    Faheem
    E-store FW di My1Stop Virtual Mall,
    3 Payment Method Available:
    1. Credit Card payment through e-store
    2.  
    3. Manual payment to seller
    Email Us! faheem.wardrobe@gmail.com Email Iffa di faheem.wardrobe@gmail.com
    SMS Us! 013-5810170 SMS Iffa di talian 013-5810170
    PM Inbox Admin FW! PM Inbox IffaAnuar di Facebook

    2 comments:

    Mahen Nantikan ya.. Shaklee akan berkunjung ke Indonesia in few months time..

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    DISCLAIMER

    Disclaimer at SOSC

    DISCLAIMER #1

    SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


    DISCLAIMER #2

    SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


    DISCLAIMER #3

    SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


    Warning - Do Not Copy

    AMARAN KERAS:

    PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More