Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Saturday, May 21, 2011

TESTIMONIAL: Setelah Habis Sebotol Vivix - Mak Rasa Lebih SIHAT & KUAT , SAKIT LUTUT pun HILANG, Boleh ANGKUT 4 TANDAN KELAPA SAWIT BERULANG KALI!! Alhamdulillah, Syukur pada Allah kerana beri Kesihatan Buat Bonda Iffa

Semalam Iffa tulis tentang VIVIX dan hari ini, ramai yang sudah bertanya tentangnya...InsyaAllah, Vivix dapat membantu hidup anda, ibu , bapa, ahli keluarga dan rakan-rakann anda untuk menjalani hidup yang lebih sihat..Membawa sinar baru dalam kehidupan kita semua..


Iffa memberikan bonda tercinta Iffa satu botol Vivix untuk memastikan beliau kekal sihat. Al maklumlah, usianya hampir menjengah 60 tahun. Di saat ini, beliau menjengah fasa manopause dan perubahan hormon yang drastik mengundang pelbagai masalah kesihatan jika ia diambil mudah. Buat pengetahuan semua, Bonda Iffa ini ada masalah sendi(penyakit keturunan) dan darah tinggi. Ini feedback terbaru yang Bonda Iffa post di Wall FB Iffa..



VIVIX Adalah Jawapan Kepada Sinar Baru Dalam Hidup Anda, InsyaAllah - Tiada Sakit Yang Tiada Penawar, Kecuali MATI

Salam pengikut-pengikut setia fw-shaklee2u. Iffa terharu sangat-sangat bila ada yang text Iffa memberitahu anda semua suka baca blog Iffa, terima kasih yaa.. Andalah sumber kekuatan Iffa untuk terus menulis dan berkongsi ilmu di sini. Hari ini Iffa ingin bercerita tentang satu potion ajaib dari SHAKLEE yang telah Iffa amalkan selama hampir 5 bulan untuk merawat/mengubati masalah SLE/MCTD/RA atau
Published: 2011-05-19 19:41:00 GMT

19 hours ago via RSS Graffiti ·  ·  · Share

  • You like this.

    • Salamah Hj Abu Bakar Betullah sayang, setelah abeh sebotol vivix,mak rasa bertambah sihat n kuat, sakit lutut pun hilang,dgn izinNYA.........baru2 ni mak boleh angkut 4tandan kelapa sawit(tp dlm kete sorong)ketempat pengumpulan, beberapa kali............bayangkan,dah bersara ni.............hahaha ...........nnt dpt duit kelapa sawit mak nak satu ya............nak syer dgn ayah.org lelaki pun bolehkn?
      58 minutes ago · 

    • Iffa Anuar Salam Mama...Alhamdulillah.. boleh mama..nnt Ipah belikan.. satu utk mama and satu utk ayah.. vivix mmg bagus sbb ia membaiki sel dan dna dari dalam..dan melambatkan proses peenuaan sel kita..
      5 minutes ago · 

Kata Bonda:
"Betullah sayang, setelah abeh sebotol vivix,mak rasa bertambah sihat n kuat, sakit lutut pun hilang,dgn izinNYA.........baru2 ni mak boleh angkut 4tandan kelapa sawit(tp dlm kete sorong)ketempat pengumpulan, beberapa kali............bayangkan,dah bersara ni.............hahaha ...........nnt dpt duit kelapa sawit mak nak satu ya............nak syer dgn ayah.org lelaki pun bolehkn?"
Boleh Mama, insyaAllah selagi termampu kudrat ini.. Iffa akan berikan Vivix untuk Bonda dan Ayahanda...Iffa inginkan kalian sihat. Kalian berdua buat kerja berat. Ke Kandang menguruskan kambing, ikan, angkut kelapa sawit.. sedangkan pada usia begini ramai yang seusia dengan ayahbonda sedang goyang kaki berehat dirumah minum kopi dan melayan cucu-cucu.. Iffa bangga punya ayah dan bonda yang sangat kuat semangat seperti kalian berdua..


Buat pembaca setia fw-shaklee2u. Vivix bukan hanya untuk wanita..lelaki juga boleh mengambilnya.. Ia untuk mereka yang menginginkan hidup yang lebih sihat. Berminat? Iffa berikan harga ahli untuk mereka yang berminat mendapatkannya.. Email Iffa di faheem.wardrobe@gmail.com atau SMS di 013-5810170.


Iffa juga telah menghadiahkan sebotol Vivix kepada kakak saudara Iffa yang telah Iffa anggap seperti kakak sendiri.. InsyaAllah nanti Iffa akan update progress kakak Iffa pula..


Sharing is Caring!
IffaAnuar @fw-shaklee2u




Anda bagaimana? Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakan trial pack untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM70 dan free delivery. Boleh buat pesanan melalui:
Faheem
Faheem
E-store FW di My1Stop Virtual Mall,
3 Payment Method Available:
  1. Credit Card payment through e-store
  2.  
  3. Manual payment to seller
Email Us! faheem.wardrobe@gmail.com Email Iffa di faheem.wardrobe@gmail.com
SMS Us! 013-5810170 SMS Iffa di talian 013-5810170
PM Inbox Admin FW! PM Inbox IffaAnuar di Facebook

8 comments:

salam iffa.

bagusnya vivix ni.... akak copy n back link testimoni iffa n mak iffa di blog akak....boleh yer...

Boleh akak.. Sharing is Caring.. =)

blogwalking friend, this blog is good

Salam sukses, terima kasih sharingnya..

vivix ni boleh ke nak ubati luka operate bagi pesakit kencing manis?bagaimana cara penggunaannya untuk sembuh luka operate kencing manis?harap dapat membantu.

SaifulSofia:

Vivix berfungsi untuk membaik pulih cell sehingga DNA & mitokondria. Sangat digalakkan buat mereka yang mengalami diabetes kerana masalah kesihatan cronik berlaku apabila DNA dalam tubuh di alter.

Cell yang sihat, membantu process baik pulih lebih cepat dan meningkatkan penyerapan nutrisi ke dalam cell utk kegunaan tubuh.

salam..mcmn nk yakinkn org utk cuba vivix ni? saya nk cuba bg kakak ipar saya yg kena strok dan jiran saya yg ada masalah jantung, bimbang takut diorg anggap saya cuma nk promot produk..yelah..vivix ni kan mahal sikit.. lg satu, nk share testi ni blh?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More