Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Monday, June 13, 2011

TESTIMONIAL: Talian Hayat buat Kulit Jerawat yang Bernanah!

Adakah anda seorang yang mempunyai masalah kulit yang chronic? Kulit berjerawat yang menanah akibat sinus atau resdung? Pasti anda sedih dan rasa rendah diri untuk berhadapan dengan khalayak ramai, mana taknya, terasa buruknya rupa dan orang sekeliling seakan memperkatakan tentang masalah kulit anda, seolah-olah ingin menjadi kecil seperti sang semut supaya tiada siapa yang perasan kewujudan anda... Jadi jangan biarkan keadaan ini terus membelenggu anda. Dapatkan kembali kulit yang sihat dan kembalikan keyakinan diri anda dengan sesuatu yang EXCLUSIVE ingin Iffa sharekan khas buat pelanggan SHAKLEE One Stop Centre (SOSC).


Cuba lihat perbezaan pada gambar di bawah ini? 


Buat pengetahuan semua, gambar diatas adalah gambar adik Iffa sendiri, Aizat namanya. Adik iffa mengalami alahan kulit yang sangat teruk sehingga menyebabkan mukanya dan beberapa bahagian kulit di kaki di tumbuhi jerawat yang besar dan menanah. Masih Iffa ingat, Aizat pernah berselipar ke sekolah kerana tidak boleh menyarungkan kasut sekolah akibat nanah di kaki yang sgt teruk dan berbau. Jika dilihat memang rasa geli tapi Iffa sangat bersimpati dan runsing kerana ia menganggu Aizat yang ketika itu  sedang menumpukan perhatian di Sekolah sebagai pelajar Ting 5. 


Pelbagai rawatan modern telah dibuat, ubat dimakan kesannya berkurang tetapi bila habis ubatnya, kembali seperti biasa.. Kata doctor kerana sinus a.k.a resdung. iffa juga pernah membawa Aizat untuk berbekam membuang darah kotor.. kasihan rasanya ditoreh2 dibahagian jerawat itu..bagi yang tidak pernah berbekam pasti ngeri melihatnya. Namun alhamdulillah, Iffa berjaya mencari penawar buat adik Iffa. Kerana yakin keberkesanan produk Shaklee Iffa telah susunkan jadual pemakanan untuk adik bagi beberapa produk tertentu. 


Apakah produk-produknya? Bagi masalah kulit seperti Aizat (Berjerawat, nanah/resdung dan berminyak serta sensitif), Ini adalah Supplement yang Iffa syorkan buat anda:

  1. Shaklee Vita - C
  2. Shaklee Vita - E
  3. Shaklee Alfalfa Complex
  4. Shaklee Vanilla Meal Shake
Berapa lama masa diambil utk menampakkan kesan? Bagi Aizat, bulan pertama mengambil Set diatas telah mula memberikan kesan positif dimana, kulit yang bernanah mulai kering. Kini Aizat telah consume Meal Shake untuk bulan ke-3 (3 canister) dan kulit Aizat semakin cerah (tidak lagi kusam), semakin licin, tidak lagi tumbuh jerawat (jika ada sgt terkawal katanya pada Iffa ketika berjumpanya baru-baru ini). Makin ramailah girlfriend yang datang kan adik sayang...Hati - Hati ya =)

Bagaimana pula cara pemakanannya?Semestinya Iffa akan membimbing anda untuk mendapat hasil yang sama seperti Aizat kerana Ianya EXCLUSIVE untuk anda yang mahu kelihatan CANTIK BERSERI dan tambil YAKIN di khalayak ramai.. Jangan biarkan masalah kulit muka menghalangkan keinginan anda dari melakukan aktiviti kegemaran anda!

Bagi yang berminat untuk mendapatkan Set ini, iffa juga menyediakan ia didalam bentuk Loose Pack atau mudah dipanggil Trial pack selama sebulan. Untuk Trial Pack:

  1. Shaklee Vita - C  : 30 tabs
  2. Shaklee Vita - E  : 30 caps
  3. Shaklee Alfalfa Complex  : 90 tabs
  4. Shaklee Vanilla Meal Shake  : 1 canister
Manakala untuk Full Pack (for 4-6 months) :
  1. Shaklee Vita - C   : 180 tabs
  2. Shaklee Vita - E   : 120 caps
  3. Shaklee Alfalfa Complex : 330 tabs
  4. Shaklee Vanilla Meal Shake: 1 canister
Harga? bagi mereka yang inginkan set EXCLUSIVE ini, Iffa ada sediakan PROMO tersangat SPECIAL untuk anda, jadi PM Iffa Anuar di FB atau email di faheem.wardrobe@gmail.com atau ingin dptkan segera? SMS/CALL di 013-5810170  untuk dapatkannya ya..

EXCLUSIVE BUAT 5 INDIVIDU PERTAMA YANG MENDAPATKAN SET INI (Trial /Full Pack). 

EXCLUSIVE OFFER utk Full Pack

EXCLUSIVE - Hanya Utk 5 Individu yang terawal!!

Jika anda tidak membantu diri anda sendiri, tiada orang lain yang akan sudi membantu... Jangan tunggu lagi, carilah jawapan kepada setiap masalah yang anda hadapi...

Sharing is Caring!
Iffa Anuar @SOSC

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More