Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Monday, June 27, 2011

TESTIMONIAL: Dar Weena Gembira Kongsi Hasil Perahan Susu

Salam semua ibu-ibu kenalan Iffa di alam cyber! Adakah anda semua luar biasa baik? Alhamdulillah, sudah pasti mereka yang telah mencuba Shaklee Supplement berada dalam keadaan luar biasa baiknya. Syukur, Alhamdulillah..


Baiklah hari ini, perkongsian yang telah lama ingin iffa tulis dalam entry di SMS.Com ni.. Ini cerita menarik tentang seorang ibu yang sangat excited dengan hasil yang beliau peroleh setelah mencuba Breastfeeding Set B. Di saat terima panggilan pertama, memang sayu kedengaran suara ibu ini, mengadu susu badan yang sedikit dan cair.


Kini tiada duka lara lagi..Kerana gembira Dar Weena, telah upload hasil perahan beliau pada hari KEDUA mencuba Breastfeeding Set ini. 

Perkembangan hari KETIGA:
Perkembangan Hari KEEMPAT:

Caption from FB: just to share... :) because i'm sooo happy
Attention: 


Sekiranya anda merupakan ibu-ibu yang telah mendapatkan Breastfeeding Set dari Iffa, tetapi masih belum mendapat Tips Rahsia yang Sememangnya Exclusive untuk anda, cepat-cepat email Iffa di faheem.wardrobe@gmail.com atau PM Iffa Anuar di FB
sambungan... 
Notes:
  1. Ibu-ibu akan rasa perubahan pada susu, iaitu menjadi lebih pekat, Jika susu kuning pekat atau kehijauan, itu tandanya ibu-ibu kurang minum air.
  2. Ibu-ibu akan notice, breast lebih cepat bengkak (Jika mengamalkan Tips Rahsia, memang lencunla cadar selalu)
  3. Jumlah susu mula bertambah, ini yang paling best sebab susu akan memancut keluar macam shower, InsyaAllah.
  4. Masalah Penat, keputihan, bau badan InsyaAllah akan turut hilang.. Itulah bezanya breastfeeding set yang Iffa tawarkan, "Ia Bukan Sekadar Milk Booster"

Belum habis lagi, hari berikutnya 29 April 2011:

Caption from FB: pumped @645Am, bb tak breastfeed this morning..
took 45 minutes to pumped until empty .. huhu.. penat tapi puas.. best best..

Jadi, perlu ke Iffa cerita lebih-lebih lagi? nanti ramai yang jadi iri hati =) Bagi yang ingin mendapatkan consultation sebelum membeli produk ini, jangan segan-segan hubungi Iffa ya.. Email to faheem.wardrobe@gmail.com atau PM Iffa Anuar di FB.


Jika anda tidak membantu diri anda, maka tiada orang lain yang dapat membantu =)


Iffah Anuar @SMS.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More