Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Thursday, August 11, 2011

Kasihnya Ibu, Sayangnya Ayah…Hingga ke Syurga

Assalamualaikum wbt.

Entry ini adalah tribute khas buat ayahbondaku yang terchinta.

SATU... Kasih nan ABADI,

Tiada Tandingin DIA yang SATU,

DUA… Kasih berpanjangan,

Membawa ke SYURGA,

Kasihnya IBU

TIGALAPAR dan DAHAGA,

Rela BerPAYAHAN

Setianya AYAH

Tanggal Julai 31, 2011

Satu kiriman SMS Iffa terima dari Ayahbonda di Tanah Suci yang sedang melakukan umrah ziarah. Katanya, banyak barang menarik yang mungkin saya berminat untuk jadikan cenderamata buat pelanggan-pelanggan istimewa kami di FW|SOSC.

Tersentuh rasa hati, walaupun dikejauhan, ayahbonda masih mengingati saya di sini. Tidak saya nafikan ketika sedang sibuk berpindah rumah, saya dihujani permintaan trial pack yang banyak sehingga habis segala free gift yang saya sediakan. Syukur, cenderahati dari Tanah Suci datang buat anda semua. Terima kasih Mama, terima kasih ayah…

Apakah special gift yang diterbangkan jauh dari tanah suci ini?

dan juga …

Alhamdulillah, sesungguhnya Ayahbonda sangat memahami jiwa saya yang suka mencari cederamata buat pelanggan-pelanggan SHaklee saya.. ke mana saya pergi pasti ada sahaja free gift yang akan saya borong untuk anda semua. Bila terima SMS dari anda, katanya suka sangat dengan suprise gift yang saya berikan, Hati semakin berbunga riang.. Mungkin nilainya tidak semahal mana, tetapi penghargaan yang anda berikan besar maknanya buat diri ini.

Mama & Ayah… sekali lagi Iffah ingin ucapkan seinfiniti terima kasih buat kalian kerana menyokong usaha murni anakanda mu ini. Sedikit sedutan dari FB yang ingin saya kongsikan buat anda semua.

Terima_Kasih_Ayah_Mama_Free_gift_istimewa_dari_Tanah_Suci_Makkah

Sayang Mama & Ayah!

Sharing is Caring!

IffahAnuar @SOSC

2 comments:

tumpang gembira dan bangga..
ayahbonda sokong awk..take care

@SaRaH SaLiHaH:

Terima kasih Sis ;) You too take care yaa..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More