Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Tuesday, August 2, 2011

Rahsia Susu Ibu Maintain Sepanjang Puasa

Salam, semalam sempat Iffah meninjau dalam group EXCLUSIVE kami “SHAKLEE GBS” group istimewa yang kami tubuhkan khas untuk pelanggan-pelanggan EUPHORIA GBS mendapatkan konsultasi secara terus di FB. Ingin Iffa kongsikan feedback ibu-ibu yang mengambil Special package Ramadhan Winking smile
Testimoni_Shaklee_ESP_PD_Bantu_Azilah_Maintain_Production_Susu_Ramadhan
Testimoni_Shaklee_ESP_PD_Bantu_Julia Baser_Maintain_Production_Susu_Ramadhan
Testimoni_Shaklee_ESP_PD_Bantu_Kaiyan Lee_Maintain_Production_Susu_Ramadhan
“tq dear ats tip2 tu….mmg mbantu sgt2 dlm bulan puasa ini…” – Kaiyan Lee
Bagi pelanggan-pelanggan SOSC di SMS.Com, jangan lupa PM Iffah atau email Iffah di faheem.wardrobe@gmail.com untuk mendapatkan TIPS EXCLUSIVE Ramadhan Winking smile. Ianya EXCLUSIVE untuk anda!
Bagi ibu-ibu yang masih dibelenggu kerisauan production susu akan drop ketika berpuasa, jangan bimbang pastikan Konsep Asas penyusuan dipatuhi dan dapatkanlah Supplement Shaklee untuk kesihatan tubuh ibu sepanjang ramadhan.

Untuk harga ISTIMEWA email Iffah di faheem.wardrobe@gmail.com atau SMS/CALL Iffa di 013-5810170. 20 Pelanggan pertama yang mendapatkan set ini akan mendapat special gift dari SOSC.

ATAU, bagi ibu-ibu yang telah mengambil breastfeeding Set bolehla Add On ESP dan Performance drink sepanjang bulan ramadhan ini.


Performance® Maximum
Penghidratan lebih cepat berbanding air (Oren)
Bekerja atau bersukan menyebabkan kekurangan nutrisi penting dalam tubuh. Shaklee Performance merupakan pilihan paling ideal yang berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air dan mebekalkan tenaga untuk kegiatan harian anda.
  • OptiCarb® pilihan eksklusif untuk tenaga yang berpanjangan.
  • Membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah penyahidratan.*
  • Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga, otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar.*
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Energizing Soy Protein – Vanilla
Membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi
Kandungan rendah lemak bukan GMO (Genetically Modified Organism) iaitu tidak merubah kandungan genetik organismanya, dan lengkap dengan protein yang mengandungi sembilan asid amino penting ini sesuai untuk seisi keluarga. Bagi setiap satu hidangan Energizing Soy Protein Shaklee memberikan kandungan14 gram soya protein yang diperlukan oleh hati yang sihat.
Tahukah Anda?
Indeks glisemik menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan impaknya terhadap paras gula dalam darah. Karbohidrat yang memecah dengan cepat mempunyai indeks glisemik (G.I.) yang tertinggi manakala karbohidrat dengan G.I. yang rendah pula memecahkan gula dengan perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan anda. Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang.
Perbezaan Shaklee Sesetengah protein soya diproses dengan alkohol. Cara pemprosesan ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk kontaminasi bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. Energizing Soy Protein dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavon genistin dan daidzin yang kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikan soya.
Shaklee Menggunakan Protein Soya Bukan-GMO
Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP). Program ini memastikan kacang soya kita bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, anda boleh yakin dengan komitmen kami dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
All the Best mengharungi JIHAD AKHBAR sepanjang Ramadhan ini Winking smile
Sharing is Caring!
IffahAnuar@SMS.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More