Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Thursday, November 17, 2011

Shaklee My World! Reaching 5(FIVE) FIGURES!!

Shaklee My World!! (04/11/10 -14/11/11) - Reaching 5 FIGURES!!,
Alhamdulillah, Syukur ke hadrat Allah S.W.T
Pada 14 Nov yang lalu,  genap 1 tahun 10 hari saya didalam Shaklee Biz… pada hari itu juga saya dapat khabar gembira, BONUS SHAKLEE dan masuk.. syukur tidak terkata. Mendapat pendapatan bulanan 4-5 angka kini bukan lagi mustahil bagi saya kerana saya telah melihatnya didepan mata saya sendiri. Jadi, lepas ni jika ada yang bertanya kepada saya...
"Iffah, u bila nk continue with PETRONAS??"
Dengan tenang sy akan jawab:
"InsyaAllah, habis cuti on Aug 2012 I'll submit my tender resignation :).."
Shaklee is Now My World... My Life..My New journey yang membawa seribu macam keceriaan, kebahagiaan dalam hidup.. Sy bukan berjaya seorang diri di dalam Shaklee.. Saya bakal memastikan apa yang saya kecapi sekarang akan turut sama dinikmati oleh Anak-anak Shaklee saya... Bahkan ada antara mereka yang telah mula menikmati pendapatan bulanan 4 angka (anda tahu anda siapakan??)...

Bagi saya Shaklee Biz adalah sgt adil, siapa berusaha mereka pasti berjaya.. tidak kira anda sudah berbelas tahun didalam Shaklee atau anda masih setahun jagung bersama Shaklee.. apa yang penting ialah, BIMBINGAN dan DIDIKAN yang betul... KESEIMBANGAN Duniawi dan Ukhrawi.. IKHLAS utk belajar dan BERUSAHA... Anda pasti berjaya!
En Suami, kini sudah mampu tersenyum... dulu fikirannya serabut memikirkan, duit rumah, duit itu dan ini jika saya tidak bergaji... Alhamdulillah, Ia bukan sesuatu yang mustahil...
" Gaji sayang dah lebih gaji abang! "
Ya betul.. gaji saya bukan sahaja melebihi gaji hubby malah melebihi pendapatan asal sy sbg seorang jurutera di PETRONAS...saya capai semua ini, kurang dari tempoh SETAHUN... Syukur, Alhamdulillah disebalik kepahitan yang saya lalui dulu Allah berikan kemanisannya di dalam Shaklee...
Sepanjang 1 tahun bersama Shaklee, pelbagai rewards yang telah saya kecapi antara yang akan saya sentiasa saya kenang dan ingat ialah pencapaian saya pada convention yang lalu di Palace Of The Golden Horses(ketika itu baru 4 bulan saya bersama Shaklee)… “STAR ACHIEVER AWARDS”
Photo0493
Photo0501Photo0502Photo0507
Seterusnya, ialah CAR BONUS… Ia adalah impian saya dan syukur alhamdulillah… kini ia milik saya..

Saya ingin berkongsi rahsia kejayaan saya bersama anda! Mencurahkan ilmu yang ada bersama anda! Jika anda merasakan diri anda memerlukan pendapatan bulanan yang lebih (Part/Full Time)... anda boleh PM saya,
Iffah Anuar atau Email saya di faheem.wardrobe@gmail.com

Jika anda tidak mengenali potensi diri anda... anda tidak akan tahu apakah keajaiban dan kehebatan yang Allah SWT telah kurniakan pada Anda..
Jom Menuju Puncak!

Nantikan entry saya yang seterusnya kerana saya ingin memberi REWARDS kepada anda yang telah menyokong saya selama setahun ini!

Jom Menuju Puncak bersama Shaklee!
IffahAnuar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More