Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Friday, December 2, 2011

Lebih 600 Oz Stok Susu Masa Berpantang!!

Alhamdulillah, sesungguhnya hari ini terlalu banyak perkhabaran gembira yang saya dapat. Jadi sementara ada peluang untuk saya berceloteh, akan saya tulis sebanyak yang boleh di sini. Baiklah entry kali ini berkaitan dengan kejayaan seorang pelanggan saya yang telah berjaya memecah rekod adik Nur yang membuat 600 oz stok susu. Wah, TERUJAnyaaa saya!
Sebelum melahirkan puteri kedua, Ifa atau nama femes FBnya Ciput Bob, telah mula mendapatkan konsultasi dan produk penyusuan Shaklee “3M Breastfeeding Set” dari saya. Memang berkobar-kobar semangatnya untuk menjayakan penyusuan esklusif kali ini. Sungguh kagum :)..
Baiklah, hari ini Ifa telah tag hasil tuaian diwaktu pantangnya… Jom sama-sama kita lihat sebab saya nak anda TERUJA bersama saya!!
Rahsia Ciput Bob_Ifa Buat Stok Susu Dalam Pantang dengan 3M Breastfeeding Set Shaklee di SayaMahuSihat
Mari saya emphasize kan apa yang Ifa kata:
Ciput Bob:
thanks Iffah Anuar. Mulanya ifa rasa macam tak yakin, tp berkat doa, usaha, kata2 semangat n perangsang dari orang yang tersayang disekeliling ifa, semuanya menjadi kenyataan. tambahan pula set 3M yang ifa amalkan membantu kejayaan ifa kali ini. Semoga semua ibu mampu untuk menyusukan bayi mereka kerana rezeki yang Allah kurniakan tidak ternilai hebatnya......InsyaAllah.....
Saya ada bertanya kepada Ifa, agak-agaknya dah berapa stock yang dikumpulkan?
Ciput Bob
Rasa2nya dh lebih 600 oz. xperlu DF...sbb sblh tu ade 1 lg peti ais, kat luar pun ade 1 lg peti ais. tmpt simpanan yang mencukupi...... hehehehe....
Wah, wah, tahniah untuk Ifa dari saya dan seluruh warga FW|SOSC. Memang hebat dan berbaloi-baloi! Teruskan niat dan usaha murni Ifa ya. Saya sentiasa menyokong dan mendoakan kejayaan Ifa (hanya itu sahaja yang termampu).
Ibu-ibu diluar sana, TERUJA?? Nak berjaya macam Ifa? Jom, jangan berlengah… hubungi saya di talian 013-5810170 untuk konsultasi PERCUMA!! Mungkinkah anda akan menjadi Pemecah rekod seterusnya?? Anda juga boleh email saya di faheem.wardrobe@gmail.com atau PM FB saya Iffah Anuar, mana-mana yang anda suka.
Rekod stock Ibu yang mengambil BF set di FW|SOSC / SayaMahuSihat.Com:
TERKINI:
Rank 1: Ifa a.k.a Ciput Bob >600 Oz (Masih menunggu official count by Ifa)
Rank 2: Adik Nur : 600 Oz
Rank 3: Kak Intan Adib : 300 Oz
I’m so TERUJAAA… moga lebih ramai lagi ibu-ibu yang akan berjaya seperti ibu2 diatas ini!!

Jom, Selangkah Lebih Sihat Bersama Shaklee!

IffahAnuar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More