Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Wednesday, March 7, 2012

Biz Talks: Bagaimana Nak Mula dgn Berkesan?

Seronok saya baca buku karya tersohor seorang Masters didalam Shaklee - Presidential Master to be exact.... Buku apa? Nak tahu boleh berhubung terus dengan saya - Ia EXCLUSIVE dihadiahkan kepada sy kerana berjaya menjadi Senior Coordinator... Hadiah ISTIMEWA dari mama Shaklee saya Masters Cery MamaFaiz!!


Selalunya saya bercerita tentang kesihatan, tentang produk Shaklee ... Hari ini saya lebih TERUJA utk share dengan anda semua bagaimana sy melakar kejayaan di dalam Shaklee dalam masa yang singkat. moga ia menjadi pendorong untuk anda menceburkan diri di dalam Bisnes ini... Revolusi Dunia Kesihatan dijangka melanda 5 tahun lagi... Jadi mulakan langkah anda hari ini!!


Di dalam buku ini dijelaskan dengan terperinci tentang bagaimanakah kita dapat memulakan sesuatu pasaran berangkai atau MLM dengan berjaya?


 


>>>> BIMBINGAN DARI SEORANG PENASIHAT<<<< Ya , PENASIHAT adalah perkara utama yang ditekankan di dalam penulisan K Sow. Adakah kita bebas memilih PENASIHAT di dalam pasaran berangkai? Ya, tetapi sebaiknya penasihat adalah dari golongan pemimpin atasan(upline). Apakah ciri-ciri yang ada pada seorang PENASIHAT? ^^ SEORANG YG DIPERCAYAI ^^ >>> Apabila menyertai MLM sebagai orang baru kita ibarat seperti bayi yang baru dilahirkan, penasihat pula ibarat ibu bapa yang akan ada untuk menyokong kita menghadapi ujian fiIkal dan emosi di dalam Biz MLM, jika PENASIHAT anda seorang yang tidak dipercayai, sudah pasti dia akan LEPAS TANGAN dan membiarkan anda melalui saat jatuh bangun seorang diri.
>>> Selain perkongsian bisnes, penasihat juga boleh dijadikan tempat untuk berkongsi permasalahan bisnes yang berbentuk peribadi.


^^ SEORANG PENASIHAT ADALAH SEORANG PENGAJAR(COACH/MENTOR) BUKAN SEORANG PENSYARAH ^^
>>> Apa beza PENGAJAR vs PENSYARAH?? PENGAJAR = boleh mengajar anda kerana beliau mengamalkan nasihat2 yang diberikan kepada anda dan ahli-ahli dibawahnya. Dan setiap nasihat, tips, strategi yg diberikan adalah secara 2-way communication, berbincang dan mengadakan syura.


PENSYARAH = Memberi nasihat/ tip/ panduan satu arah dan anda harus mengikutnya tanpa toleransi.( Ibarat menghadiri kuliah di universiti ).


>>> Hubungan 2- Hala antara anda dan penasihat sgt penting untuk mewujudkan keserasian dan kefahaman. Anda boleh menyatakan matlamat dan strategi anda dan sebagai PENGAJAR yg baik, beliau menyokong dan memberi panduan untuk anda melaksanakannya dengan jaya.


^^ SEORANG PENASIHAT HARUS MEMPUNYAI REKOD PRESTASI BERJAYA DAN SISTEM YG PROVEN ^^
>>> Bagaimana seorang penasihat boleh membimbing anda sedangkan dirinya sendiri belum beroleh kejayaan dan tidak mempunyai SISTEM untuk mencapai KEJAYAAN?
>>> Di dalam Shaklee saya mempunyai 2 Orang PENASIHAT utama, kedua-duanya merupakan PEMIMPIN ATASAN , Masters CeryMamaFaiz yg berjaya beroleh title Masters kurang dari tempoh 2 tahun setelah FOKUS memulakan Shaklee Bizness dan Masters Hj Roslan dan Isteri yang telah bersama Shaklee 20 tahun lebih.. Kedua-dua PENASIHAT mempunyai kekuatan bidang yang berbeza tetapi mempunyai matlamat yang sama iaitu ingin melahirkan lebih ramai lagi usahawan MLM melayu yang berjaya...Dan mempunyai SISTEM yang PROVEN utk melaksanakan MATLAMAT mereka.
>>> Kini sistem itu di DUPLIKASI oleh sy dlm membawa anak2 Shaklee saya ke PUNCAK KEJAYAAN SHAKLEE dan ia di MULTIPLIKASI oleh anak dan cucu Shaklee saya kerana SISTEM kami benar2 EFEKTIF dalam melahirkan lebih ramai lg PEMIMPIN2 Jualan dan InsyaAllah bakal2 JUTAWAN...


Nak BERJAYA seperti saya? Pastikan anda hubungi saya melalui email: faheem.wardrobe@gmail.com. Bimbingan intensive dan berterusan diberikan buat coachee dan mentee saya :). Sertai Kami di barisan hadapan JUTAWAN-JUTAWAN SHAKLEE!!


Akhir kata, saya tinggalkan para ini untuk anda renung2 dan fikir2kan...


"Sesiapa pun boleh berjaya asalkan mereka memiliki keinginan yang tinggi untuk berjaya. Mereka juga harus bersedia untuk meniru jejak langkah orang-orang yang sudah berjaya.’Diam, Dengar dan Ikut’ serta ‘Selalu berimpian besar’. Kita tiada pilihan lain, kita pasti kaya dan berjaya juga."




Iffah Anuar on Mobile Blogger!













0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More