Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Friday, March 18, 2011

Terima Kasih... I Miss You Too

Salam semua,


Hari ini, Iffa happy sangat sebab bila on lappy dan berFB, ada customer yang Iffa dah anggap macam kakak Iffa, Datin Walis tagged Iffa pada suatu gambar yang memberi makna yang cukup mendalam buat Iffa. Iffa ingin share juga gambar tersebut kepada pengunjung setia blog Iffa ini.


I Miss You Too Datin...
Walaupun tidak mempunyai sebarang pertalian darah, kami hanya berkenalan di alam maya dan juga bersms sahaja Iffa dengan Datin Walis. Bila ditagged, tersentuh hati dan nurani ni, ada insan yang menghargai usaha Iffa untuk membantu ibu-ibu untuk berjaya dalam penyusuan susu ibu secara esklusif. Alhamdulillah, syukur kepada Allah. Rasa tidak sia-sia sekiranya, Iffa mahu teruskan niat untuk menghantar resignation letter bila tamat cuti 2 tahun nanti.


Iffa rasa bahagia dan gembira, bila melihat ibu-ibu yang juga merupakan customer fw-shaklee2u berjaya meningkatkan semula produktiviti susu dan mampu untuk memberikan penyusuan penuh kepada cahaya hati masing-masing. Lebih rasa nikmat bahagia, bila dapat menjalin hubungan baik dengan lebih ramai lagi ibu-ibu diluar sana, berkongsi cerita suka duka... berkongsi ilmu. Mungkin ini kepuasan yang selama ini Iffa cari, berbakti, berkongsi ilmu ..pengalaman dan yang penting dapat membakar jiwa ibu-ibu untuk terus berusaha memberikan yang terbaik buat anak-anak kita.


Buat  Datin Walis,


Terima kasih kerana memberi Iffa peluang untuk membantu Datin... dan seperti yang Iffa beritahu Datin sebelum ini, I'm glad to be part of your BF journey dan akan terus membantu selagi diperlukan. (^__^). 


Buat semua ibu-ibu yang merupakan customer fw-shaklee2u,


Terima kasih juga buat kalian semua kerana sudi menjadi sebahagian dari kebahagiaan hidup Iffa. Iffa akan sentiasa mendoakan kalian semua terus berjaya dalam penyusuan esklusif selama 2 tahun. Sentiasalah berpegang kepada peringatan yang telah Allah SWT berikan:
" Man Jadda Wa Jada"  atau "Siapa yang berusaha pasti berjaya"
dan ingatlah 
"Allah tidak akan merubah nasib sesuatu kaum, melainkan dirinya sendiri ingin berubah"
Jika kita berusaha untuk menyusukan anak kita secara esklusif dan sentiasa yakin kita mampu melakukannya. InsyaAllah...usaha murni itu pasti berjaya. Pengorbanan yang kita lakukan sekarang merupakan pelaburan yang berguna untuk masa akan datang.


Buat ibu-ibu diluar sana, yang mengalami kemuruduman susu... Janganlah malu atau segan untuk bertanya, mencari resolusi buat masalah kalian... Jika  perlukan bantuan, ingin berkongsi masalah sangat2lah Iffa alu-alukan. Hantarkan email atau sms atau telefon ikutlah mana-mana yang ibu rasa selesa. InsyaAllah Iffa akan cuba bantu selagi termampu.


Sebelum mengakhir entry special ini, hayatilah poem berikut yaa... 



Salam sayang buat semua yang sentiasa menyokong Iffa untuk terus maju dan membantu ibu-ibu dalam menjayakan penyusuan secara esklusif... I Love You All.. 

Sharing is Caring!
IffaAnuar @fw-shaklee2u


Anda bagaimana? Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakan trial pack untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM70 dan free delivery. Boleh buat pesanan melalui:
Faheem
Faheem
E-store FW di My1Stop Virtual Mall,
3 Payment Method Available:
  1. Credit Card payment through e-store
  2.  
  3. Manual payment to seller
Email Us! faheem.wardrobe@gmail.com Email Iffa di faheem.wardrobe@gmail.com
SMS Us! 013-5810170 SMS Iffa di talian 013-5810170
PM Inbox Admin FW! PM Inbox IffaAnuar di Facebook

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More