Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Friday, October 28, 2011

Alfalfa~ Penangan Malam Pertama-Kini, Dulu & Selamanya…

Wah, saya buka topik hari ini, ramai encik-encik suami yang dah mula jeling-jeling! Mana boleh anda tertinggal story hangat inikan? Tengok tajuk post pun dah mengugat keimanan tuan-tuan semua. Baiklah mari kita straight to the point dan bercerita tentang kehebatan “Alfalfa”.
Jika didalam group kami, Euphoria Alfalfa ini merupakan salah satu supplement yang kami berikan gelaran “Vitamin Nafsu” or “Vitamin Gatal” or “Vitamin Cinta”.. dan yang seangkatan dengannya(Nanti lebih-lebih ada yang terlayan pula..ampuun).
Kebanyakkan kaum wanita yang menjadi pelanggan saya adalah dari golongan mereka yang telah berkahwin, pernah melahirkan anak dan sedang menyusukan anak. Jadi, mereka yang mengambil alfalfa ini pada mulanya berniat untuk menambah susu badan. Al maklumlah, Alfalfa ini memang salah satu dari penggalak susu. Apabila mengambil alfalfa ini, barulah mereka noticed:
  • Masalah keputihan hilang – Say NO to pantyliner yaa..
  • Tiada masalah bau badan lagi
  • Rasa lebih mengancam bila bersama suami
Cukuplah saya hi-lite 3 itu, nanti ada kaum suami yang lebih TERUJA pula. Bercerita tentang masalah keputihan, jom kita baca pengakuan berani mati Puan Fauzi Lizar …
Saya memang mempunyai masalah keputihan semenjak dari bangku sekolah menengah lagi. Akibat daripada tak alert tentang kebersihan bahagian tu. Zaman sekolah belum pandai nak pakai pantyliner ke hape. Bila meningkat dewasa, saya perhatikan keputihan saya makin teruk tapi tak berani nak pegi klinik. Segan. Dengar2 doktor akan masukkan ubat dalam kita punya tu. Lagilah takut. Terbiarlah sampailah saya berkahwin dan hamil anak sulung.
Semasa hamil, keputihan saya agak teruk jugak. Berbau dan berketul2. Malu dengan suami. Mujur suami jenis yang memahami. Suami suruh saya pegi check. Doktor bagi saya ubat yang masuk kat dalam kita punya tu. Malangnya tak lama lepas tu keputihan saya datang balik. Sedih. Giveup. Lepas tu langsung saya tak makan/pakai apa-apa produk pun sampailah saya mencuba set B yang ada mengandungi alfalfa.
Saya dimaklumkan alfalfa boleh mengurangkan keputihan. Alhamdulillah setelah saya mencuba set trial yang untuk sebulan tu, keputihan saya dah x ade! Serius!!! Selalunya kalau saya pakai pantyliner daripada pagi, tengahari mesti dah penuh kesan keputihan tu tapi kali ni daripada pagi sampai petang, pantyliner saya bersih!
Ya Allah rasa macam tak percaya. Saya tunjuk dengan suami, suami tersenyum je. Kalau dulu nak tidur pun saya terpaksa pakai pantyliner, sekarang tak perlu lagi. Alhamdulillah... Tak sia-sia saya mencuba. Saya tak malu nak berkongsi kegembiraan dengan semua orang. Dulu ader.. sekarang tidak lagi....Hehe.Terima kasih Shaklee.:-) -Pn Fauzi Lizar-
Para suami dan isteri yang mengalami masalah seperti puan diatas pasti merasa amat sulit sekali menjalani rutin suami isteri bersama. Jadi, jangan biarkan ia menganggu keintiman anda ketika bersama. Dapatkan bantuan segera!
Seterusnya, ada satu lagi pengakuan berani mati dari rakan Euphoria saya, Puan Dilla… (bagi yang dah terlebih TERUJA, sila tutup mate sebelah..hehe)
Alfalfa_Kenikmatan_Malam_Pertama
Sekarang ini ramai yang berkejar nak jadi “SUPERMAK” tetapi tidak berjaya menjadi “SUPERWIFE”. Masih saya ingat pesan orang dulu-dulu (orang-orang tua) sebelum nak berkahwin dulu. Untuk bahagiakan rumahtangga, nak ikat suami dengan kita…perlu ingat DUA(2) perkara penting:
  1. Jaga perutnya (Masak masakan kegemaran suami dengan penuh kasih sayang)
  2. Jaga keperluan batinnya (Ini sangat penting!)
Masakan, terselera encik suami bersama sekiranya kebersihan dalaman tidak kita titik beratkan? Dari segi luaran ya, kita boleh touch up dengan make up.. tapi penjagaan bahagian intim?? Tepuk dada tanyalah badan isteri masing-masing. Baiklah, tidak mahu kupas isu intim ni panjang-panjang… nanti diri sendiri yang TERUJA….

Bagi wanita, para isteri yang ada masalah-masalah keintiman, masalah keputihan dan perkara yang sewaktu dengannya, jom dapatkan Alfalfa, konsultasi percuma diberikan buat pelanggan saya. Anda boleh SMS/WHATSAPP: 013-5810170 atau anda boleh email kepada: faheem.wardrobe@gmail.com.

JOM SELANGKAH LEBIH SIHAT BERSAMA SHAKLEE!
IffahAnuar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More