Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Monday, February 27, 2012

Bagaimana Saya Mahu Menyertai Shaklee?

Ramai Yang Bertanya kepada saya:

"Bagaimana saya boleh dengan YAKIN membuat keputusan untuk meninggalkan PETRONAS dan FOKUS career saya bersama SHAKLEE??"

"Saya nak join Shaklee... tapi susahke nak buat Bisnes ni?"

"Betulke Shaklee menjanjikan peluang 3C - CASH, CONVENTION & CAR??"

Jawapannya ada di dalam Video ini...

Pemasaran Berangkai atau MLM adalah satu Bisnes unik dan menjanjikan pulangan yang munasabah berdasarkan USAHA yang kita laburkan. Memilih pasukan yang BETUL dan MENTOR yang telah terbukti BERJAYA juga penting selain mempunyai PROVEN SISTEM dalam memastikan kejayaan kita di dalam Bisnes MLM...

PELUANG SHAKLEE atau SHAKLEE OPPORTUNITIES adalah sesuatu yang perlu anda kaji untuk melihat bagaimana Bisnes ini bergerak dan ia sememangnya MUDAH!


Perjalanan Saya
______________

>>> Alhamdulillah dalam masa kurang dari 2 tahun saya telah memperoleh pendapatan BERSIH dari bonus bulanan Shaklee setiap bulan menjejaki LIMA(5) ANGKA dan ia TIDAK MUSTAHIL.
>>> Bukan itu sahaja, saya juga telah layak mendapat BONUS KERETA, peluang INCENTIVE TRIP & CONVENTION di dalam/luar negara.
>>> Dari bergelar Distributor saya kini telah menjawat Rank SENIOR COORDINATOR, Alhamdulillah... DUA(2) TANGGA lagi sebelum saya bergelar Masters Iffah Anuar...
>>> InsyaAllah dan kini saya dalam proses membimbing anak didik Shaklee saya menjadi Coordinator dan Leader yang BERJAYA CEMERLANG di dalam Shaklee.
>>> Dan yang paling penting sekali, dengan pengambilan produk Shaklee dengan KONSISTEN, tahap kesihatan saya dan keluarga dapat dipertingkatkan ke arah KESIHATAN OPTIMUM!

Berminat Untuk Membuat Bisnes Shaklee?
___________________________________

Jika anda berminat untuk melakukan Bisnes ini, Hubungi saya untuk mendapatkan bimbingan dan tunjuk ajar secara berterusan ONLINE mahupun OFFLINE.

Bagaimana Mahu Sertai Shaklee??
_____________________________
1) Yuran Keahlian Shaklee: RM 65 seumur hidup dan kos penghantaran memberkit RM 10 (WM) / RM 20(EM)*
2) Pembelian produk RM 650 ke atas (= 200 UV) melayakkan anda mendapat keahlian PERCUMA.*

*Boleh daftar secara walk-in di HQ/Branch Shaklee berdekatan utk mengelakkan caj kos penghantaran.

Borang Pendaftaran Keahlian
_________________________
Ya, saya kini memudahkan anda untuk membuat pendaftaran secara online di SOSC! Borang pendaftaran boleh di isi terus untuk diproses... Mudah bukan? Jadi mulakan langkah anda untuk BERJAYA sekarang!!

Borang Pendaftaran : Shaklee Membership Form

Alhamdulillah, moga post saya kali ini menjawab persoalan anda yang sedang membanjiri Inbox FB dan Gmail saya :)) Sebarang pertanyaan lanjut, hubungi saya di talian 013-5810170 | faheem.wardrobe@gmail.com |PM Iffah Anuar.


Sharing is Caring!

Iffah Anuar @ Shaklee One Stop Centre (SOSC)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More