Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Monday, July 18, 2011

Rahsia Nur Kumpul 600 Oz dalam Sebulan!!

Salam ibu-ibu, ada satu perkongsian hangat yang Iffa ingin share!

Rahsia Nur Kumpul 600 oz dalam masa sebulan Shaklee One Stop Centre

Gambar di atas KURANG JELAS?? Mari Lihat gambar berikut:

Rezeki buat anakku, Mohammad Syafiq bin Junaidi & inspirasi buat semua.. 600 oz jumlahnya sejak 17 jun 2011 - 14 julai 2011.. Selamat mengepam..

Rezeki buat anakku, Mohammad Syafiq bin Junaidi & inspirasi buat semua.. 600 oz jumlahnya sejak 17 jun 2011 - 14 julai 2011.. Selamat mengepam..

-Nur Suzana Laily-

Alhamdulillah, pertama sekali tahniah pada Adik Nur kerana telah berjaya mengumpulkan 600 OZ stock susu dalam masa sebulan! Syukur..Walaupun baby lahir pra-matang, tetapi Nur sangat tabah mengharunginya.. dan Iffah pasti Nur inginkan yang TERBAIK buat anak-anaknya. Apekah rahsia Adik Nur?

Nur telah mula mengambil Shaklee seawal dari pregnant lagi. Merupakan antara ibu yang terawal mendapatkan Shaklee dari Iffah.. Sudah semestinya Nur seorang yang sangat konsisten dalam mengikuti jadual pemakanan yang diberikan… TIPS EXCLUSIVE di print  dan ditampal, kata Nur ketika Iffa berikannya dulu.

Mari kita lihat apa lagi usaha Nur, yang belum anda lakukan untuk dapatkan hasil 600 Oz dalam sebulan:

  1. Nur menyusu sambil mengepam.. pastu,mlm bgn pukul 3am & 6am utk perah susu sebelum nyusukan baby lg.. kalau x,baby kuat tersedak.. kira,nur pam sehari 30oz..separuh utk stok,separuh utk ank yg 2nd & 3rd minum.. (Punyela meriah susu sampai dapat berkongsi kebaikan dengan anak-anak Nur!!)
  2. Utk supplement kesihatan nur mkn shaklee.. utk susu,nur minum air byk, susu anmum,kerapkn penyusuan & kerapkn mengepam.. tu jer..(Yes, Itu Sahaja..mudah bukan?)
  3. Makanan pn kene seimbang..tp, nur mmg kuat mkn.. kalau mkn keju,roti,lg byk blh dpt..sbb karbohidrat & protein dia lbh lg..(Jadi ibu-ibu, janganlah risau gemuk sebab, ibu-ibu yang BF exclusive rahim lebih cepat kecut dan lebih cepat pinggul mengecil!)

Apa yang dikongsi Nur adalah termasuk dalam 3 PERKARA UTAMA yang selalu Iffah tekankan kepada anda!

  1. Supply Vs Demand - Lebih kerap kita melakukan pengosongan susu, lebih banyak signal demand di hasilkan..lebih banyak susu akan diproduce. INI WAJIB DIPATUHI.
  2. Pemakanan Seimbang – Makan jangan di sekat-sekat, tetapi janganlah sampai melaupau pula kan.. ambil megikut piramid makanan dan memenuhi keperluan seorang ibu yang breastfeed. Pengambilan Suplemen SHAKLEE, membantu memperbaiki kesihatan ibu dari dalam. Tubuh yang sihat, pasti membantu melancarkan penghasilan susu.  AIR – Perlu minum banyak, tiada alasan dalam pantang tidak boleh minum banyak air!
  3. Doa, Doa dan Doa… Pintu Rezeki dipegang Allah SWT.. dan jangan lupa ISTIQAMAH..

Mudah bukan.. Hanya 3 PERKARA UTAMA.. Jika anda follow..InsyaAllah akan dapat hasil yang sama seperti Nur..

Buat Adik Nur Sayang,

Akak Iffah doakan, moga perjalanan penyusuan exclusive Nur buat anak-anak akan dipermudahkan Allah. Moga Allah lapangkan lagi pintu rezeki Nur..buat ibu-ibu diluar sana juga..InsyaAllah.

Baiklah… buat ibu-ibu, jika inginkan KONSULTASI PERCUMA, boleh PM FB Iffah Anuar atau boleh email kepada faheem.wardrobe@gmail.com atau SMS/CALL Iffah di 013-5810170. InsyaAllah , moga bertemu lagi di entry baru!

Sharing is Caring!

IffahAnuar @SayaMahuSihat.Com

2 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More