Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Monday, January 10, 2011

Anda Tanya, Iffa Jawab: Vitamin for Smart Brain untuk Pelajar berbeza Peringkat Umur

Salam semua, hari ni ade special entry.. Iffa ade dapat email dari seorang ibu yg sgt prihatin tentang perkembangan diri dan anak-anaknya. Satu perkara aneh apabila Iffa terima email dari ibu ini, Iffa  terkejut sebab email nya blank. Iffa ingatkan GMAIL Iffa dah weng, rupa-rupanya, font yg digunakan berwarna putih. Menduga minda ni, memang bersesuaian dengan entry hari ini tentang "High Alert or Brain Power".


Apa yg ada di Shaklee yang boleh membantu perkembangan otak dan meningkatkan kecerdasan anak-anak kita yg sedang bersekolah(samada di sekolah rendah atau di sekolah menengah atau university, tidak ketinggalan untuk mereka yang sambung belajar buat Master, Ph.D or PJJ). Menarik untuk diikuti info ini, jadi baca sampai habis ya.
Shaklee Lecithin for Brain Alert
SHAKLEE Lecithin

Lecitin mengandungi choline yang sangat perlu untuk otak berfungsi. Lecitin meningkatkan bekalan choline dan acethylcholine. Acethylcholine penting untuk fungsi otak
  • berfikir, ingatan, konsentrasi, menentukan kita berdiri, berlari, makan, bercakap, tidur, penghadaman,etc.
Acethylcholine merupakan sejenis neurotransmitter yang terlibat dalam penerimaan, penyimpanan dan penghantaran maklumat yang betul ke otak. Jika bekalannya cukup, maka fungsi-fungsi ini dapat dilakukan. Jika tidak fungsi itu akan tergugat.30% otak adalah terdiri daripada lecitin, manakala 70% lemak di hati adalah lecitin. 
Shaklee B-Complex for Brain Alert
SHAKLEE B-Complex

Shaklee B-Complex sangat penting dalam
  • Membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, 
  • Anti stress (sebagai penenang), 
  • Membantu meninggikan sistem pertahanan badan, 
  • Menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan 
  • Membantu pelajar berfikiran positif sentiasa(mood baik)
Jadi, bila kurangnya stress dan mood happy, secara automatik pemikiran & daya penumpuan akan menjadi lebih baik. Vitamin B juga dapat melahirkan wajah yang cantik berseri dan tidak kusam.
Shaklee OmegaGuard for Brain Alert
SHAKLEE OmegaGuard

SHAKLEE OmegaGuard mengandungi satu rangkaian penuh 7 asid lemak omega 3 semulajadi iaitu EPA,DHA,ALA,dll. EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA pula penting bagi perkembangan otak dan fungsi2 otak.
Pemakanan yang berzat dan berkualiti amat penting supaya otak dapat berkembang....
Bagi ibu-ibu yang mempunyai lebih budget, adalah sangat digalakkan untuk membekalkan anak-anak dengan minuman "Meal Shake" dari Shaklee.
Shaklee Meal Shake for Brain Alert
SHAKLEE Meal Shake

Dengan kehidupan aktif anak-anak, mereka kurang mempunyai masa untuk duduk dan menikmati makan dengan sempurna. Oleh yang demikian Shaklee Meal Shake merupakan initiatif yang bagus dalam memastikan kita dapat membekalkan nutrient dan mineral yang penting untuk tumbesaran anak-anak kita. Shaklee Meal Shake ini, membekalkan 19 nutrient dan mineral penting yang perlu untuk tumbesaran anak-anak. Selain itu Shaklee Meal Shake ini juga merupakan sumber Kalsium yang tinggi dan diperbuat dari soya bermutu tinggi untuk menampung keperluan protein anak-anak. Di datangkan dalam perisa vanilla yang sangat lazat. 
Cadangan pengambilan supplement ini berbeza mengikut umur anak-anak dan boleh disesuaikan dengan budget ibu-bapa.


Bagi anak-anak yang masih bersekolah rendah ( 7 tahun dan ke atas):
  • Shaklee OmegaGuard
  • Shaklee Meal Shake
Bagi anak-anak di peringkat umur sekolah menengah (13 tahun dan ke atas):
  • Shaklee OmegaGuard
  • Shaklee Lecithin
  • Shaklee B-Complex
  • Shaklee Meal Shake
Iffa juga ada menyediakan Trial Pack untuk Set Student, (kecuali untuk Shaklee Meal Shake kerana berbentuk serbuk). Untuk harga Trial Pack, Ibu-ibu atau bapa-bapa bolehla hubungi Iffa, kerana ia bergantung kepada supplement dan budget anda semua.
Anda bagaimana? Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakan trial pack untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM70 dan free delivery. Boleh buat pesanan melalui:
Faheem
Faheem
E-store FW di My1Stop Virtual Mall,
3 Payment Method Available:
  1. Credit Card payment through e-store
  2.  
  3. Manual payment to seller
Email Us! faheem.wardrobe@gmail.com Email Iffa di faheem.wardrobe@gmail.com
SMS Us! 013-5810170 SMS Iffa di talian 013-5810170
PM Inbox Admin FW! PM Inbox IffaAnuar di Facebook

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More