Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Wednesday, January 12, 2011

Testimonial: Puan Fira, Puan Azah, Puan Alira - Berterima Kasih kerana Bertemu Shaklee

Special Entry lagi untuk Set C or Confinement Set Shaklee dan juga Set B or Breastfeeding Set Shaklee. Hari ini Iffa buat follow-up pada customer yg consume Shaklee Trial/Full Pack baru-baru ni. Iffa suka follow-up customer-customer Iffa, bertanya khabar dan perkembangan mereka bersama Shaklee. Bukan semua yang berjaya dalam mencapai matlamat masing-masing. Ada yang memberi seribu satu alasan seperti sibuk bekerja, tiada masa dan sebagainya untuk memulakan bekalan FM kepada baby, walaupun terasa sedih tapi Iffa telah sedaya usaha untuk membantu, yang lain terserah kepada anda semua di luar sana.


Ibu-ibu yang sukses dalam penyusuan esklusif, merupakan ibu2 yang memenuhi 3 pra-syarat utama yang digariskan dalam kejayaan breasfeeding bersama Shaklee (Boleh refer entry Iffa sebelum ini). Secara ringkasnya:
  1. SYARAT PERTAMA : Memahami Konsep "Supply On Demand" , Lebih byk stimulasi, lebih banyak ransangan akan dihantar ke otak untuk memberi signal kepada kelenjar susu menghasilkan lebih byk susu. Pastikan, perahan susu dibuat sehingga breast dikosongkan - baby kita minum sehingga perutnya kenyang, bukan sehingga breast kita dikosongkan.
  2. SYARAT KEDUA : Pemakanan yang seimbang. Fahami konsep penghasilan susu badan dan nutrient yang diperlukan dalam penghasilan susu badan (Untuk lebih memahami, bolehla rujuk kepada konsultan laktasi kerana mereka merupakan pakar yang arif di dalam bidang penyusuan). Sekiranya, kita dapat memenuhi diet yang seimbang ini, pengambilan supplement adakalanya tidak perlu, tetapi bergantung kepada individu kerana setiap individu itu unik. Sesetengah individu, mempunyai kebolehan tubuh badan untuk menyerap nutrient-nutrient yang diambil dengan sempurna, manakala ada sesetengah individu tidak. Bagi mereka yang tidak mempunyai gaya hidup sihat atau terlalu sibuk untuk memerhatikan diet harian, pengambilan supplement adalah perlu untuk menampung kekurangan nutrient dalam tubuh badan.
  3. SYARAT KETIGA : Doa, Doa, Doa .. Disusuli Tawakkal kepada Allah dan sentiasa Istiqamah untuk melengkapkan ketiga-tiga syarat yang dinyatakan.
Berbalik kepada follow-up Iffa dengan customer-customer Iffa.. marilah baca pengakuan mereka..


Puan Alira, Gombak - Set C: Confinement Set/ Set Berpantang
"Alhamdulillah kami chat :), akk wat stok susu sampai x muat peti dh, peti 1 pn2 n thn 2 mggu je kn, bebi pn akk bg skali je btl susu (bukan FM yaa), akk pam 2x je, ok x?"
"...tp mkn shaklee memg byk susu, nnt akk order lagi kalu dh abis"
Puan Alira, merupakan customer Medela Freestyle FW, selain beli Freestyle, beliau juga beli Confinement Set Shaklee. (Shaklee Vita-Lea (40 tabs); Shaklee Sustained Release Vita-C (40 tabs); Shaklee Zinc Complex (40 tabs), Shaklee B-Complex (40 tabs) dan Add On Shaklee Alfalfa Complex (80 tabs) dengan hanya RM 10) jadi semuanya RM 110 - tidak perlu lagi, untuk consume jamu-jamu yang mungkin memudaratkan baby. Beliau telah mempunyai 2/3 orang anak, dan ini merupakan kali pertama beliau berpantang menggunakan Shaklee Confinement Set. 


Alhamdulillah, Iffa tumpang gembira dengan limpahan rezeki susu beliau. Iffa sentiasa ready kak bila-bila je akak nak order lagi.. memang special price pun, terutama yang beli full pack (dapat 15% less, ikot harga member Shaklee)


Puan Fira, Bangi - Customized Set + ESP
"Alhamdulillah susu smkin byk..nanti fira tinggalkan komen di blog Iffah"
Happynya hari ini, bila dapat berkongsi kegembiraan ibu-ibu bersama Shaklee. Apa yang beliau consumed? Puan Fira sms Iffa, katenye beliau hanya mahu Shaklee Vita-Lea, Shaklee Alfalfa Complex dan Shaklee Energizing Soy Protein (Shaklee ESP). Bagi Iffa, cukuplah  dengan berkongsi kegembiraan ini bersama anda semua, tiada sebarang penjelasan lagi kerana berkat usaha ibu-ibu, mereka dilimpahkan dengan rezeki susu yang melimpah ruah, Alhamdulillah.


Puan Azah, Kangar - Set B: Breastfeeding Set
"... so far akak rs ok.bdn rs bertenaga, selera mkn dah btambah, susu produce makin byk dan berkaler susu lah.dulu susu x byk smpai kdg2 ada air jernih je.tensen je rasa.kalo pump dptla 1oz. ni 1st week dpt 3 oz sekali pump.hrp bertambah lg lah. skrg ni bb minum pun cpt kenyang. poo poo die pun kaler kuning. Puas ht tgk wajah bb yg seng nk tdo. Tgk dulu sebulan ni mcm mane.pas2 akak citer lain kt Iffa :)"
"Alhamdulillah. tima ksh gak kt Iffa sbb intro produk tu :)"
Puan Azah atau Iffa terbiasa dgn panggilan Kak Azah juge merupakan customer Medela Freestyle di FW, antara customer terawal FW. Seorang ibu yang sgt tabah dan tidak mudah berputus asa. Kak azah ni, alergic to herba jadi beliau takut nk makan fenugreek atau herba-herba lain. Terbuka hati untuk mencuba Trial Pack Set B, dan alhamdulillah, baru minggu pertama sudah menunjukkan perubahan yang sangat positif. Alhamdulillah. Kenapa kak Azah mentioned kale poo poo baby beliau? Nak tahu, tunggu next entry Iffa on POO POO Diaper Decoder


Iffa sentiasa mendoakan semua Ibu-ibu diluar sana tidak kiralah customer Iffa atau bukan, yang sedang berjuang menyusukan anak secara esklusif, semoga Allah membuka pintu rezeki kalian dengan nikmat sihat agar kalian semua dapat teruskan usaha murni kalian menghasilkan lebih banyak susu ibu buat baby tersayang.

Faheem Wardrobe's Profile

Iffa, saje C&P post from customer Iffa di FB.. Beliau consumed Set C- Confinement Set dan juga merupakan customer Medela Freestyle di FW. Baru-baru ini, beliau sms Iffa untuk order Shaklee ESP dan Shaklee Lecithin pula... untuk membantu masalah eczema anak beliau dan untuk brain power sbb nak exam katenye. Good Luck to you yaa Dr. Sarah! All da best!


Sharing is Caring!
Iffa @fw-shaklee2u

Anda bagaimana? Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakan trial pack untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM70 dan free delivery. Boleh buat pesanan melalui:
Faheem
Faheem
E-store FW di My1Stop Virtual Mall,
3 Payment Method Available:
  1. Credit Card payment through e-store
  2.  
  3. Manual payment to seller
Email Us! faheem.wardrobe@gmail.com Email Iffa di faheem.wardrobe@gmail.com
SMS Us! 013-5810170 SMS Iffa di talian 013-5810170
PM Inbox Admin FW! PM Inbox IffaAnuar di Facebook

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More