Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!

Bina Empayar Shaklee Anda Hari ini!
Sertai kami di Jutawan Shaklee, melahirkan Bisnes Leader yang berdaya saing, EFEKTIF dan sentiasa POSITIF.

Wednesday, January 12, 2011

Testimonial: Hadha a.k.a Mommy Icha after 2 Months Consumed Shaklee ESP

 
 More Info    Buy Now
 ShAKLEE ESP is the BEST!

TAHUKAH ANDA ?
Shaklee adalah syarikat pertama yang mewujudkan suplemen protein berasaskan kacang soya. Sebenarnya, pengasingan soya pertama yang pernah dihasilkan adalah dicipta oleh Dr. Forest C. Shaklee pada tahun 1970an. Selang beberapa tahun kemudian, beberapa ujian klinikal telah membuktikan apa yang ditemui oleh Dr. Shaklee sebelumnya yaitu protein soya merupakan sebuah blok binaan utama bagi membina kesihatan jangka panjang.

APA ITU SHAKLEE ESP? atau SHAKLEE ENERGIZING SOY PROTEIN
Ini adalah makanan utama dalam program Shaklee. Amat penting dalam diet harian kita. Ia merupakan minuman berkhasiat ,sumber lengkap protein secara biologi yang bermutu paling tinggi yang dihasilkan dari kacang soya.Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.


Soy Protein Shaklee mengandungi 14 grm protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air ( bukan dengan bahan kimia ) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.


Soy Protein tidak mengandungi kolesterol dan lactose. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik . Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.


Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya. (GMO) dimana is disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat.

Selepas 3 entry tentang Shaklee ESP, mari kita baca pengakuan seorang ibu, Puan Hadha a.k.a Mommy Icha. Jom baca apa katanya setelah 2 bulan consistent makan Shaklee ESP.


Cerita Mommy Icha

"......semasa minggu pertama makan ESP, perubahan paling ketara kelihatan pada icha. selain daripada ruam-ruam kat muka dan tubuh icha kian berkurangan (dah hilang terus!), saya juga perasan yang icha akan bangun dengan lebih ceria pada setiap pagi. kiranya takdelah bangun-bangun nak mengempeng terus! saya percaya ini adalah kerana icha kenyang. ESP membantu membanyakkan susu dan membuatkan susu badan jadi pekat.


untuk diri saya pulak, alhamdulillah saya makin cergas dan makin kurang tidur. lepas tu, saya perasan yang habit makan saya dah kembali normal. kalau tidak, saya makan macam 'orang gila' sebab asyik lapar kerana BF. tapi, dengan pengambilan ESP alhamdulillah .. badan saya dah susut balik. hehehe.. tak jadi nak montel you... icha jek makin montel.


ringkasnya, faedah yang saya dan icha dapat hasil consume ESP (bersama set E) :- 


  1. kulit kami makin cantik ; icha makin gebu dan putih melepak ; emak dia kalau malas cuci muka pun okey lagi.. tapi jangan buat selalu! 
  2. berat icha bertambah dengan berkala dan normal pada 1.1 kg setiap bulan. malah graf icha pun pada level 90%! marvellous kan? 
  3. saya lebih bertenaga, kurang tidur siang, kurang lapar.
  4. berat badan saya dah susut balik seperti asal sebab saya makan bila perlu je (dah kenyang makan ESP). so, kalau nak kurus sikit2 macam saya boleh juga dengan ESP ni.
  5. icha mudah tangkap apa yang diajar sebab protein bantu pembentukan sel otak. otak terdiri daripada protein.
  6. icha juga baby yang kuat. dia tak pernah demam walaupun kena inject, malah tak pernah meragam walaupun dalam masa 2 bulan ni kami sekeluarga asyik travel ke johor, terengganu, kedah, penang, melaka ..
Apa tunggu lagi..berminat untuk dptkan ESP ni? boleh hubungi Iffa di faheem.wardrobe@gmail.com or di talian 013-5810170 or just PM Inbox Iffa atau click "Buy Now" pada picture Shaklee ESP kat atas tu, order online..lebih mudah!

Mahu dapatkan di stokis Shaklee sendiri? Untuk mendapatkan keistimeewaan 15% less...Boleh guna ID FW - 846148

Sharing is Caring!
Iffa@FW
Anda bagaimana? Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakan trial pack untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM70 dan free delivery. Boleh buat pesanan melalui:
Faheem
Faheem
E-store FW di My1Stop Virtual Mall,
3 Payment Method Available:
  1. Credit Card payment through e-store
  2.  
  3. Manual payment to seller
Email Us! faheem.wardrobe@gmail.com Email Iffa di faheem.wardrobe@gmail.com
SMS Us! 013-5810170 SMS Iffa di talian 013-5810170
PM Inbox Admin FW! PM Inbox IffaAnuar di Facebook

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Disclaimer at SOSC

DISCLAIMER #1

SEMUA TAWARAN DAN PAKEJ PEK MINI HANYA BOLEH DI DAPATI SECARA ESKLUSIF DARI SAYA DAN JARINGAN KUMPULAN SAYA DI SHAKLEE ONE STOP CENTRE(SOSC). IA TIDAK DI TAWARKAN/ DI SEDIAKAN DI MANA -MANA CAWANGAN SHAKLEE. HARAP MAKLUM


DISCLAIMER #2

SEGALA PEMBERIAN HADIAH ADALAH ESKLUSIF DARI SHAKLEE ONE STOP CENTRE DAN BERBENTUK PERIBADI. IA SAMA SEKALI TIDAK MEMPUNYAI KAITAN DENGAN SHAKLEE(M) SDN BHD ATAU MANA-MANA SYARIKAT


DISCLAIMER #3

SEBARANG PENULISAN DI DALAM BLOG INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK DIAGNOSIS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.


Warning - Do Not Copy

AMARAN KERAS:

PENULISAN DI DALAM SayaMahuSihat.Com, ADALAH PERKONGSIAN PERIBADI SAYA. DILARANG SAMA SEKALI UNTUK DICETAK SEKIRANYA IA BUKAN BERTUJUAN UNTUK PERKONGSIAN ILMU.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More